są to kolejno znaki: '\x2665', '\x2666', '\x2663', '\x2660'
Wyświetlenie tabliczki mnożenia 10x10 (bez użycia DataGridView).
Program do obliczania sumy ciągu arytmetycznego S = A1 + A2 + A3 + ... + AN
gdzie Ai = Ai-1 + D.
A1, D oraz N podaje użytkownik.
Wyszukiwanie wartości minimalnej lub maksymalnej w wypełninej losowo tablicy liczb rzeczywistych. Rozmiar tablicy podaje użytkownik. Tablica i wynik są prezentowane.
Obliczenie wartości średniej z wypełninej losowo tablicy liczb rzeczywistych. Rozmiar tablicy podaje użytkownik. Tablica i wynik są prezentowane.
Obliczanie wariancji z wypełninej losowo tablicy liczb rzeczywistych. Rozmiar tablicy podaje użytkownik. Tablica i wynik są prezentowane.
Obliczanie liczby PI metodą Monte-Carlo. Należy wykorzystać generator liczb pseudolosowych klasy Random i twierdzenie Pitagorasa.