Zadania - zestaw 12

Zaprojektować poniższe programy
  1. Oprogramować kreowanie komponentu/kontrolki w runtime, z inicjacją wybranych właściwosci i zdarzeń (min. po 3).
  2. Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z własnym konstruktorem (za destruktor +).
  3. Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z metodą funkcyjną i parametrami przekazywanymi przez wartość i zmienną (sic!) obliczajacą: ex = 1 + x/1! + x2/2! + x3/3! + x4/4! + ...
  4. Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z metodą funkcyjną i parametrami przekazywanymi przez wartość i zmienną (sic!) obliczajacą: sin(x) = x/1! - x3/3! + x5/5! - x7/7! + ...
  5. Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z metodą funkcyjną i parametrami przekazywanymi przez wartość i zmienną (sic!) obliczajacą: cos(x) = 1 - x2/2! + x4/4! - x6/6! + ...