Oprogramować kreowanie komponentu/kontrolki w runtime, z inicjacją wybranych właściwosci i zdarzeń (min. po 3).
Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z własnym konstruktorem (za destruktor +).
Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z metodą funkcyjną i parametrami przekazywanymi przez wartość i zmienną (sic!) obliczajacą:
ex = 1 + x/1! + x2/2! + x3/3! + x4/4! + ...
Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z metodą funkcyjną i parametrami przekazywanymi przez wartość i zmienną (sic!) obliczajacą:
sin(x) = x/1! - x3/3! + x5/5! - x7/7! + ...
Zaimplementować i wykorzystać (w programie demonstracyjnym) własną klasę z metodą funkcyjną i parametrami przekazywanymi przez wartość i zmienną (sic!) obliczajacą:
cos(x) = 1 - x2/2! + x4/4! - x6/6! + ...