Zadania - zestaw 12/3

Zaprojektować, zaimplementować i zademonstrować w praktyce użycie klas realizujących poniższe wytyczne:

  1. Klasa rozwiązująca równanie Ax2 + Bx + C = 0, klasa ma mieć:
  2. Klasa wizualizująca tabliczkę mnożenia, klasa ma mieć:
  3. Utworzyć jedno menu kontekstowe z zestawem poleceń typu: "Kolor", "Font", "Tło", "Dodaj nowy", ... (min. 5). Polecenia mają wykonywać się poprawnie i w sposób selektywny dla kilku rodzajów kontrolek (min. 5) do których menu zostanie przypisane.
  4. Klasa wizualizująca tablice matematyczne czterech funkcji trygonometrycznych, klasa ma mieć:
  5. Klasy przetwarzające podstawowe dane osobowe, wykorzystujące rozszerzenie i/lub uszczegółowienie funkcjonalności w klasach potomnych, np.:
  6. Dla systemu klas jak powyżej zaprojektować klasę Prezenter, z uniwersalną metodą prezentującą dane przekazanego jej jako argument obiektu. Wykorzystać metody wirtualne i rzutowanie klas.

Uwaga! Klasy mają mieć opcjonalnie własne konstruktory i destruktory.