Zaprojektować, zaimplementować i zademonstrować w praktyce użycie klas realizujących poniższe wytyczne:
- Klasa rozwiązująca równanie kwadratowe A*x2 + B*X + C = 0:
- obliczanie delty;
- obliczanie pierwiastka/pierwiastów;
- A, B i C mają być właściwościami klasy; zmiana wartości właściwości automatycznie wyznacza rozwiązanie.
- Klasa konwertująca liczby z systemu dziesiętnego na systemy:
i odwrotnie.
- Klasa z metodami obliczającymi dla podanej tabeli o elementach typu Double:
- średnią,
- odchylenie standardowe,
- rozstęp (czyli max - min).
- Klasa z trzema metodami sortującymi podaną tabelę o elementach typu Double:
- algorytm "bąbelkowy",
- algorytm "selection sort",
- algorytm "quicksort".
- Klasa wizualizująca tabliczkę mnożenia, klasa ma mieć:
- właściwości publiczne: Row1, Row2, Col1, Col2 - do zapisu i odczytu (oznaczające zakresy pożądanych wierszy i kolumn).
- każdorazowa zmiana w/w właściwości wyzwala przygotowanie wizualizacji tabliczki mnożenia dla bieżących wartości Row1, Row2, Col1, Col2.
- Klasa wizualizująca tablice matematyczne czterech funkcji trygonometrycznych, klasa ma mieć:
- właściwości publiczne: Angle0, Angle1, DeltaAngle - do zapisu i odczytu (oznaczające zakresy i przyrost wartości kątów w stopniach).
- każdorazowa zmiana w/w właściwości wyzwala przygotowanie wizualizacji tablic dla bieżących wartości Angle0, Angle1, DeltaAngle.
Wykonać dowolnymi sposobami, jak kto potrafi. Jednak ocenie podlega właśnie sposób.